emma: there are secrets written on the walls of someone longing for a freedom that she'll never have, a story about people hurting each other, fear, desperation and despair


Hello!

Har varit ledig idag medans Olivia har fått ta hand om ett stopp i avloppet och plocka skräp i sinne. Själv har jag inte gjort nånting vilket skulle ha gjort mig deprimerad om jag inte visste att bättre tider var på väg! Efter att mitt liv har gått på tomgång sen typ trästockshelgen (=dvs sugit jävel) så SER JAG ÄNLIGEN LJUSET!! Imorgon kommer Adam ÄNTLIGEN hem efter att ha levt livet i trosa och OM TRE DAGAR SÅ SLUTAR JAG JOBBA!!!!!

Alltså Oh my God. Sinnessjukt så roligt jag ska ha dom här sista veckorna av sommarlovet. Me promise you! Augusti 2011 kommer bli min månad. Ska fan njuta av varje sekund, från occh med nu!

Från det ena till det andra: snart ska jag och Olivia troligtvis fara och handla och sedan träna jävel. Tyvärr har jag så mycket träningsvärk redan så att jag knappt kan gå, men tja, om mina lår vill tortera mig, då ska fan jag tortera dem.

NU: BILDEEEEEER (fast typ bara från jobbet så dom är fan tråkigare än Narnia)


Olivia i flakträskhus, äter en klubba och filosoferar


Jag i fågelgeggan (falkträsket), äter en klubba och fotograferar


Min pappa =P Pappa, om du ser det här: Behöver gräset klippas? Hör av dig till 0703602085 eller 0702753032. Tack på förhand.


Flakmoppen<3<3<3<3<3 Särskilt kul när man myser med sopor:)


När jag och Olivia städade husvagnslatrin, de var fan de roligaste vi har gjort på jobbet:D :D Som jag sa till Martinsson: Har aldrig påstått att jag är normal! Och om jag har det tar jag tillbaka det nu.


Åt en pizza till lunch:)


Fotograferade lite på jobbet:)!


Olivza!



Idag när jag stekte fick jag en plötslig lust att ta kort på "Den Andra Hakan". Sagt och gjort, fagert värre!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback