Blind are leading the blind into disaster

Sista matteprovet gick bra, var sjukt lätt. Fick också veta att jag fick VG på matte B-nationella, wie! 

Igår var f.ö en sjukt jobbig dag, hade en lektion men den gick bort pga att vi var tvungna att se på skolan julkonsert. Haha, den hade sina up's and down's kan man verkligen säga. Dessutom var Albins klass där och hade luciatåg, det sötaste nånsin! Hörde de bakom mig säga att han var galet söt, I was like "gissa vem han släktar på;)". 

Men, en sak som jag stör mig på är när folk smörar typ. Eller, alltid på bloggar läser man "och jfkdhg uppträdde och de var SÅ duktiga". Var de verkligen det, eller varför skriver man så? Okej, jag vet att det är en konstig sak att störa sig på men. Är det typ för att få folk att tro att man har värsta perfekta livet eller? För på många bloggar verkar det vara det huvudsakliga målet. Samma sak med facebook ibland. Typ: "tack för kvällen! {massa namn}". Om man var med typ 10 pers, måste man verkligen skriva ut alla? Varför, för att typ få folk att tro att man är hur populär som helst eller?

Och dessutom, ibland: "Ikväll har jag varit med {tjejkompis}, {tjejkompis} och en massa killar hihi". ????????? OJ SÅ SJUKT COOLT, DU HAR KILLKOMPISAR WOOOW JAG ÄR SÅ  GALET AVUNDSJUK. 

Nån kväll när jag var med Emma och Matilda samt en massa boiz ;) Närmare bestämt: Felix, Krille, Adam, Sampa, Kalle, Lukas, Oliver, August, Oscar och säkert nån mer :)

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback