emma: jag ska börja blogga oftare, seriöst

Hello.

Har varit extremt frånvarande ett tag, men jag skall icket bli en i raden av avhoppare från denna bloggen! Tycker bara det är tråkigt att blogga då jag inte har några bilder att publicera, eftersom min kamera suger mer än mest. Men! Ville höra av mig och säga att jag lever och frodas. 

Har hunnit med en hel del under tiden jag varit frånvarande, till exempel: bli sjuk, bli frisk, se jävligt många oth-avsnitt, förmodligen fixat vg i matte b, inte fått jullov (vilket typ alla andra klasser på jb har fått), fått en jävla träningsvärk, suttit i x antal timmar framför 9gag, spelat supermario, fått hicka och köpt kläder till nyårs! På affären var de jäääääävligt snygga så förmodligen ser de ut som skit här hemma. True story. 

Måste sova nu, vi ska ha "julkul" på skolan imorgon. Ja, vi gör väldigt många viktiga saker på skolan just nu, istället för att få jullov.

Godnatt från den extremt nöjda tjejen nedan. 



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback