It's quite clear you despise me by showing your face here, and you never even told me why you disappeared

Hej allihop=) idag har jag vare på skolan. vi började med läs=)
och sen hade vi lite olika lektioner=)
det var inte så kul=S
på slöjden tog jag hem mina galgar som jag har gjort. blev inte så nöjd=)
efter skolan åt jag och olivia glass=) det var gott!
efter maten måste jag plugga till so;n:S det kommer nog inte gå så bra.
men jag pallar nog inte och kommer nog sitta vid datorn istället hehe=)
har typ inget mer att skriva om just nu, men kommentera mera annars kanske jag tar bort bloggen. 
puss=)


Haha, en text jag tog från this very blog, skriver maj 2009. EH jag hoppas verkligen att ni fattar att vi gjorde narr på jäkligt dåliga bloggar (även om vi inte kan skryta med en superbra själva). Skönt att vi hade lite humor då också och inte bara var jobbiga fjortisar som halva Skellefteå hateade på:)

Btw, det där om att ta bort bloggen om folk inte kommenterar mer.. Jag fattar inte? Inte på alla men på många bloggar skriver de att de "bloggar för sin egen skull", men de måste ändå ha kommentarer eller? Dubbelmoral?


För gamla goda tiders skull slänger jag inte en bild på mig, Matilzie och godistuben.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback