olivia: Someone call an exorcist and help me kill this curse! I can't stop the bleeding and it's only getting worse.

Kul bild, typ min kväll. Är nu forever alone i sängen, med absolut inget att göra. Synd att jag och Matilzie vaknade klockan 2 i eftermiddags så jag inte kommer kunna sova på ett bra tag.

Har funderat på en sak och det är om mobiler/mp3's/andra saker man kan lyssna på musik kan läsa tankar? För lyssnar jag på musik på mobilen och plötsligt blir väldigt sugen på att lyssna på en specifik låt så börjar den 9/10 gånger efter den jag för tillfället lyssnade på. HUR?!?! Det är alltså typ 1/109 chans att det ska bli just den låten. Seriöst ett av livets stora mysterium, mindfuck of doom.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback