olivia: Tonight I raise my glass! There's nothing left?? For I know it's time to mooove on. All hope has failed. MY PATIENCE WILL NOT LAAAAAAAASSSSSSSSTTTTTTTT

Helzo!

Igår var det verkligen full upp hela dagen med förberedelser inför nyårs. SHoPPade som galningar på maxi och dessutom gick jag och Emma på spa! Erkänn att det var oväntat ;-)?

Lagade också mat, färgade mitt hår och gjorde hemliga roliga saker. Sen att bussen inte kom gjorde inte supermycket, var ändå inte det sämsta som hände. Fick ju skjuts hem istället så det var inte så dåligt imo. 

NU sitter jag iaf och äter frukost samt taggar dagen! ÄR så galet taggad, kommer bli awesome! Och är stolt över att vi faktiskt har lyckats planera det här ett bra tag i förväg. DET, mina vänner, är INTE vanligt. Och vi kommer få galet god mat. Men hoppas jag får en säng.. har inte nog många u see. MEN DET KOMMER LÖSA SIG FÖR DET KOMMER BLI SÅÅÅ ROOLIIIIIIIIIIGT! SES IMORGON ELLER NÄSTa GÅNG JAG KOMMER ORKA SKRIVA LÄR BLI RÄTT SLITEN ETFER INAAAAATTTTTTTTTTTTTT

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback