emma: the feeling of meaning; enough with pain and regrets, how wonderful life is without limits

Gårkvällen var apic!! Förutom att matilzie for tidigt... sorry matilzie, love u<3

Nä men vi hann med mycket, bl.a: Bokklubben, brännboll, uno, fansrullare (punschrulle?), Achtung och kasta boll. Alla blev dock fruktansvärt trötta (men mest jag, tror jag sov en stund) så vi pratade mest. Ord kan inte beskriva hur mycket jag längtar till sommaren!

La mig typ halv 3 igår och vaknade 9. VARFÖR KAN JAG INTE SOVA? VAAAARRRRFÖR??? Är sjukt trött nu, men ska ändå sköta Albin. Ganska lätt arbete pga Albin är hos några kompisar. Hehe :P Bilder nu!



handsomeness :P :P

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback