emma: önskeinlägg!

ÄRLIGHET
hur många har du varit riktigt kär i? En eller ingen.. tror inte jag har fått uppleva äkta kärlek ännu. I wanna know what love iiiiiiiiiiiis, and I want you too shoooow meeeeeee 
vad tycker du om kärlek? För mig har det enbart varit åt helvete men jag kan tänka mig att det kan vara det underbaraste
ditt äldsta hångel? Jaru.. 92a? Gillar yngre män:$ LOL obeservera JK!
när kramade du någon sist? Typ idag? Fast iofs sig var det ingen riktig kram, så snarare igår.  
saknar du någon speciell person? garanterat
har du svårt för att bli kär? Nästan omöjligt känns det som ibland, men ja, det har jag verkligen 
när kysste/hånglade du med någon sist? tragiskt länge sedan!
ångrar du det? japp
är du singel? garanterat
när fick du senast en komplimang? även här tragiskt länge sedan! eller.. i don't really know :$
har du hånglat med någon av samma kön? svar nej

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? ja typ 1 sek! 
hånglat med någon riktigt ful? garanterat!
hånglat med fler än 50 pers? haha naj
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja a 
gjort något riktigt dumt? definitivt! 
gjort något du verkligen ångrar? 1 oktober 2010
varit nykter på nyårsafton? nej, jag har stadigt pimplat sen jag kom till världen 
åkt ambulans? En gång! 
gjort något olagligt? daa? antagligen? 
blivit polisanmäld? tusentals gånger. eller inte
fått din mamma att gråta? ´säkerligen!
skämts över dina föräldrar? det har funnits tillfällen! 
skämts över dig själv? x antal timmar per dag
sagt jag älskar dig och menat det? supersäkert!
tar du droger? lova att inte berätta för nån:( 
vilka kläder sover du i? hos mamma: trosor och DEN ULTIMATA SOVTRÖJAN, dvs en tight svart t-shirt. Hos pappa trosor och ett grönt linne! 
vad hatar du verkligen? många saker.. är en hatmänniska! men exempelvis när folk ska överdriva saker och ting, oro, tvivel, att må dåligt och Scar i lejonkungen.
är du ensam nu? jäs
vill du ha barn? jaa!!! Kanske inte för stunden men

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? Ärligt talat tror jag inte någon annan än jag har sovit i min säng. Möjligvis Albin! 
såg dig gråta? Olivia kanske?
fick dig att gråta? vill jag inte prata om här!
du delade en drink med? brukar inte dricka drinkar 
du gick på bio med? Olivia och Lina tror jag
skällde på dig? mamma 4sure

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
gråtit? kanske? kommer inte ihåg vilken dag det var igår 
kramat någon? mamma!
pussat någon? nejsan
köpt någonting? sminkborttagning, finally!!!!!
sjungit? ja, jag och olivia skrålade med till musik idag när vi duschade (i omklädningsrummet då, duschar vanligtvis inte tillsammans här hemma)

JAG HAR
digitalkamera? Ruben<3
systemkamera? nej, är inte någon sån lyxlirare
telefon på rummet? mobilen vanligtvis
egen dator? 2 stycken!
könssjukdom? hoppas inte
husdjur? om Albin räknas
bra kompisar? 4 sure
tar du receptbelagda mediciner? neeeeeeejjjjjjjj, som tur är. Klarar inte av medicin

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback