emma: wanting something too much is the easiest way to lose it

Har så tråkigt. SÅ FRUKTANSVÄRT TRÅÅÅÅKIIIGT!!!!!! Men känns inte så värt att göra något då jag ändå måste vara hemma typ klockan nio. Men ändå, har så sjukt tråkigt, vet inte hur jag ska överleva. Känner mig verkligen som världens tråkigaste människa men jag LOVAR, hade jag haft tid skulle jag ha gjort nåt kul.

Annars har den här dagen sugit som vanligt, förutom att jag har fått nya skor! Imorgon väntas ju bortamatch i Umeå, tidig för en gångs skull så imorgon kväll ska jag fanimig ha så roligt det bara går.

ingen bild så ni får en massa stjärnor istället
**************** ************************* *********************** ********************** **********

Fint va?

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback