emma: we all love someone else

Idag har verkligen allt varit helt åt helvete. Vaknade klockan 9 och var svintrött, fick ont i huvudet, var på fruktansvärt emohumör utan egentlig anledning, hade match som gick jävligt dåligt (blev 2-2).. slängde sönder mina duschgrejer i omklädningsrummet efteråt :$ Gick hem och la mig i några timmar, vår ugn sprängdes, åt middag, hade verkligen ingen som helst lust att göra nåt alls så jag såg melodifestivalen men de gick ju också åt helvete så.. sitter nu och väntar på att klockan ska bli nog mycket för att gå och lägga mig. Inget drömliv idag precis.

Har match imorgon mot Sävar, är jag inte på bättre humör så kommer även den matchen gå helt åt helvete. Hoppas inte :D :D



I brist på nån annan bild så så jag ut såhär igår, läskigt likt forever alone  :D :D :D Ska nu skriva en kreativ rubrik (idag en tanke jag tänkte när vi gick över lejonströmsbron påväg till matchen, lol) och sedan chitchatta lite med olivia så den här dagen tar slut nångång! byebye

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback