olivia: and now you wish that you were something to somebody else

Har egentligen inget att skriva och ingen bild heller, men rubriken har jag haft i huvudet jättelänge! Kommer från nån random låt vi har på ett usb, det är sneaky..

13.45 är det iaf samling till matchen, spännande! Spelade lika mot Sävar förra gången men jag har ingen aning om hur det kommer gå idag. Faktum är att de ligger tvåa  i serien så det blir en tuff match. Tur att jag är tuff! Hehö.

Dessutom blev jag arg för ett tag sen BLÖ BLÖ BLÖÖÖÖÖÖÖ precis så arg blev jag. Men det har gått över nu. Tur det!

Don't blink, they won't even miss you at all. And don't think that I'll always be gone. Don't fall asleep. OK?

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback