olivia: har verkligen inget att skriva (ja Lina jag tog den från din blogg!!!)

Åtta saker om dig själv!
1. Är du singel? Neje
2. Är du lycklig? Verkligen!
3. Är du uttråkad? Ganska
4. Är du ledsen? Lite
5. Är du italienare? Hehe ne
6. Är du cooling? Inte så ofta måste jag brutalt erkänna
7. Är du från irland? Inte det heller
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Har de aldrig varit

Åtta saker om ditt kärleksliv!

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Tror man kan veta att det är en person man kommer tycka om
2. Har du någon gång blivit sårad? Haha yesbox
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille samma natt flera gånger? Many times
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Many times. Eller ok inte så många men:)
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Japp
6. Har du haft en hemlig beundrare? Det tror jag ;)
7. Är du kär? Jorå
8. Vill du gifta dig när du blir stor? If I find the one kan jag väl säga, men det hoppas jag såklart!

Tio saker, två alternativ!
1.
Kärlek eller lust? LoOoOoooOvE
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar? Hundar... Men bara för att jag är allergisk mot catz
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få bästa lätt
5. Tv eller internet? Internet
6. Coca-Cola eller Pepsi? Coca cola! Usch för pepsi
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Tror utekväll men ja, utekväll låter inte som det jag tänker på men. Både är gr8!
8. Pengar eller lycka? Hoho antagligen lycka
9. Dag eller natt? Day and Night! 
10. Msn eller mobil? Mobilis

Tio "har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nehe
2. Brutit ett ben? Nej! Tur det
3. Gjort nåt du ångrar? Bara några saker
4. Hoppat Bungee Jump? I wish (not, skulle seriöst aldrig våga:( varför är jag så inte modig?)
5. Ljugit för någon du tycker om? Jag vet inte, antar väl det
6. Ätit en hel tårta? Hehe... nä:( 
7. Gjort bort dig offentligt? Så ofta, för ofta
8. Velat bli tsm med ditt ex igen? Har väl inget riktigt ex men nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, R.I.P Mysan!!
10. Velat försvinna? What you mean>> Men guess so

Tio senaste!
1. Telefonsamtalet du gjorde? Olzy
2. Telefonsamtalet du fick? Från Oliver men Arvid prata
3. Personen du var med? Emma, fast om hon inte gills så innebandylaget
4. Roligaste grejen som hänt senast? Tja, träningen var kul. Skrattade galet mycket igår också när vi hitta på facebooknamn och för andra saker.
5. Personen du sms:ade? Matilzie
6. Du kysste? Oliver (big surprise!!)
7. Du senast skrev till på myspace/facebook? Matilda
8. Du kommenterade? Ett logginlägg från August till Jonte I think!
9. Du tillbringade natten med? Matilda 
10. Du kramade? Mamma alldeles nyss, typ 10 sek:$
 



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback