olivia: I feel it deep within!!!

Gick och lade mig vid 12 igår men vaknade ändå halv 10. Helgen har verkligen varit händelselös och jag har sovit groteskt mycket. Trots det ser det ut som om jag har ritat dit de mörka ringarna under mina ögon, no fun no fun.

Men! Idag är det ju allahjärtansdag, världens lyckligaste dag för mig som inte är singel för första gången i mitt liv! Nä men, förstår inte riktigt.  Tycker mest det är en dag som alla andra... Eller är det jag som är för lite kärleksfull igen?

IT'S YOU; IT'S NOT ME IT'S YOU, ALL THE LIES AND PAIN YOU PUT ME THROUGH, NOW I KNOW THAT IT'S NOT ME IT'S YOU. Kan min okärleksfullhet (ordet??) bero på att alla låtar jag lyssnar på handlar om olycklig kärlek? Ingen handlar seriöst om nåt bra..... *emo* *emo*

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback