olivia: so damn hardcore, jag vill bara gå och sova, bandit for life

Vad heter du: OLIVIA
Kallas: Olivia, Olzivia, ms Olzy, Olzy, olzivia dabeast, Olle, Olivis, snuggleball, listan kan göras lång
Varför: För mitt namn är kung och kärt barn har många namn.
Vad har du gjort idag: Spelat match.
Vad ska du göra ikväll: Fortsätta sitta vid datorn.. 
Vad vill du helst ha nu: En rolig händelse, alternativt någon riktigt bra överraskning/nyhet. 
Var är du nu: I den berömda lökarsoffan.
Saknar du någon nu: Saknar och saknar men ja.
Röker du: hmm jag tror jag säger NEJ!!!!!!!
Vad har du för planer till helgen: Nästa helg eller denna? Imorgon spela match, nästa helg.. spela match? Ha riktigt jävla roligt?
Vilken färg har du på dina underkläder: Blå och typ flerfärgade.
Längtar du till nästa födelsedag: Haha tja, inget särskilt men då är det bara ett år kvar till 18! 
Vem pratade du med senast: Emma 
Vad pratade ni om: Vad alla mina smeknamn är. 
Vad gör du just nu: Sitter konstigt i soffan och skriver detta. 
Är du pinsam på fyllan: Antar att jag skulle vara det, är ju not so normal i vanliga fall.  
Är du Är du en bra flickvän: Sure! Jag är awesome!
blyg: Ibland, när det kommer till vissa saker. 
Vilken tid gick du upp idag: Halv 10 men sov knappast så länge. 
Vilken låt lyssnade du senast på: 7 days 7 nights, usch och fy vad dålig den var!!!!!!! 
Har du sovit i din egen säng inatt: Det gjorde jag sannerligen. 
Har du glasögon: Nej! Skönt det!
Bor du i Sthlm, Gbg eller Malmö: Mitt svar är nej. 
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag: Nae, är inte så kärleksfull:(  
Är du homosexuell: Tro det eller ej men nej! 
Vad tycker du är äckligt: Den konstiga drickan vi blandade i matsalen, mögliga kokosnötter. 
Vad såg du senast på tv: Melodifestivalen. 
Vem fick du sms ifrån senast och vad stod det: Matilda: Tyvärr:( 
Är det lätt att förföra dig: Om vi inte räknar Oliver, så nja eller det beror väl på...... 
Hur svarar du i telefon: Hallå? HALLÅ? Ne okej bara ett.
Vad har du för intressen: I-NNE-BAN-DY
Vad är du rädd för: Att förlora någon jag håller kär:$ 
Har du gott bordsskick: Inte överdrivet.
Vad är attraktivt? Utseendemässigt eller ej? Fina ögon, någon som ler mycket?  
Vad spanar du först in på en tjej/kille? Jag veeeeeeeeet inte, brukar väl inte spana in nåt särskilt... 
Hur många har du varit olyckligt kär i? Tja well, 1 kanske. 
Brukar du komma i tid? Kom inte försent en enda gång fram till gymnasiet! Nu skyller jag på bussen.
Hur känner du dig nu? Uttråkad, no-lifer, ekelig.
Vanligaste färg på dina kläder? Grått om jag skulle gissa. Gråskala! 
Kan du laga mat? Om jag försöker! Pannacotta! 
Vad pluggar du? Idrott och hälsa :) :) :)  
Är du aktiv i skolan? Alltid!  
Hade du en bra kväll igår: Jättebra!  
Har du någonsin haft något jobb? Golfbanan.... LOL 
Hur mycket krävs för att du ska bli full? Inte överdrivet mycket om jag får gissa.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback