emma: I've gotta lose control, here's something, let it go

Hejsan!

Ska snart till Örjans för match, ska försöka spela. Det blir spännande att se hur det går.. läste lite på internet och dom sa att man verkligen inte bör börja springa "snabbt" förrän efter några veckor men eh.. med linementet är jag up and going igen! Har i alla fall bara typ 9 spelare så det vore typ evil mot mitt lag att inte försöka. Fast iofs är jag ganska evil så. I feel it deep within, it's just beneath the skin, I must confess that feel like a monster.....

Igår var jag förövrigt domedagstrött, helt sjukt trött alltså. Åt i alla fall jättegod mat men sen orkade jag inte riktigt göra något mer, hehe..


Olivia, Jag och kexchoklad!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback