emma: lampa lampa lampa jag är en liten palt

Palt (hej)

Gårkvällen blev riktigt awesome till slut faktiskt med bergsbyn, skrov, backwards man, gamla minnen och photoshoot. Har nästan inte haft så roligt på hela året ;) Haha oh my goddeli längtar inte tills jag med kaninhuvudet dyker upp här på bloggen...

Kvällen förövrigt mest random måste vara när vi började prata om en tremening till mig och Olivia som vi inte ens visste om att vi hade.. (iofs känner jag ingen av mina tremeningar). Skellefteå är en liten stad hehe.




Kommentarer
Postat av: matilda

BARA JAG SOM SAKNAR NÄR VI VAR MED VARANDRA JÄTTEMYCKET? kommer ni ihåg vilken awesome nyårs vi hade och hur awesome det skulle bli osv nu träffas vi bara fredagar:@

2011-12-02 @ 15:29:24

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback