emma: nowhere to run and nowhere to hide

HEJSAN KOMPISar

Försov mig i morse, lyckades inte ta mig upp förrän 11. Jag förstår faktiskt inte hur jag kommer kunna överleva morgondagen. Känns som ett mission impossible..

Har filat lite på den ultimata spellistan och nu är den seriöst guds gåva till mänskligheten (eller snarare Min Gåva till Världen). LYSSNA PÅ DEN HÄR!!!! Ni kommer inte ångra er.

BTW. Inatt drömde jag att vi for till Nice. SATAAn det är så sjukt härligt där, ska seriöst flytta dit när jag blir vuxen..

BTW 2. Längtar ihjäl mig till TURKIET!!!!!!!!!!!!!

BTW 3. Har värsta träningsvärken..

BTW 4. Såg ut som att en död fågel nyss ramlade ner utanför vårt fönster?

BTW 5. Börjat typ på hallucinationer. Igår såg det verkligen ut som att det satt en spindel på min spegel.

BTW 6. Hatar spotifyreklam.



turkieeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttt.......................................

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback