emma och olivia: say my lord

Sitter på skolan och skriver brutala dikter

Du sa du mig ej längre behöver
Jag ser nu på dig ner
En sekund tog ilskan över
Nu finns du inte mer

Jag ska hämnas mig
Allt var bara tomma ord
Jag hatar dig
Ser dig täcka min grav med jord

Du är det vackraste jag sett
Äntligen har du kommit i mål
Jag kan inte se mig mätt
På dig när jag tvättar blodet från din bål

Förstår du inte
Vad jag behöver
Förstår du inte
Jag var tvungen att köra dig över

Ingen ser vad jag ser
Vi ska och bada i en sjö
Jag mot dina snart oseende ögon först ler
Innan jag ser det vackra i att se dig dö



Brutal haiku:

Du är så vacker
Där du ligger så stilla
Kniven i bröstet

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback