emma: the only hope is that head can erase what heart can't

HEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Jises vilken hälsningsfras. Känn er uppskattade :')
Har i alla fall tränat, duschat, ätit, packat osvosv nu, en helt vanlig kväll i mitt, Emma Awesome Nilssons liv. Träningen gick i vanlig ordning riktigt dåligt och jag kommer som vanligt vara helt knäckt imorgon. Ibland känns lite rutiner inte helt fel faktiskt! Shit, det där lät så otroligt tror-jag-är-vuxen-och-förståndig-och-tror-att-mitt-otroligt-tråkiga-liv-underhåller-er-mamma-medelålders-wannabe att jag nästan raderade.. men med en viljeansträning av ej förr skådad art låter jag det stå kvar!

Måste (som vanligt) sova nu, kommer dock (som vanligt) inte kunna. Godnattisar from your best friend/random tjej


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback