emma: there's no escape from the past, the future can heal but inside it's forever. you'll never take a step alone

Godmorgon!

Är faktiskt oväntat pigg.. iofs har jag sovit 6 timmar men att vara pigg efter lan är ändå inte standard. Det hade i alla fall sina awesome moments men skulle nog ha varit roligare om jag inte varit levande död halva tiden. Blev förövrigt så att jag satt hela natten och spelade harpan, vet ni hur fort tiden går då man gör det? Klarade ut det 2 gånger, pinsam statistik...

Haha, blev sugen på att spela harpan nu. Vad är det för fel på mig idag? Jag är taggad på allt som händer/kommer hända. Kanske inte så konstigt eftersom jag har en überbra vår att se fram emot, men det är väl lite skumt att tagga skolan? :$

Bild som får sammanfatta lanet (men nog ser det lite för seriöst ut)


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback