lina: Jag saknar er, fast ni står här mitt framför mig

Första skoldagen efter lovet, hur känns det? jo det känns faktist awesome! har saknat klassen och har saknat att alltid ha någonting att göra. Jullov är ingenting för mig...även om det är skönt att sova.

Idag har jag ju som sagt varit i skolan men även ordnat en praoplats!!! Ska jobba på Stadium vecka 9 och jag taggar. Tycker verkligen att det verkar jätte roligt att jobba där. Fick även ett årskort på 360 av pappa idag. Kommer bli awesome att få testa på typ alla olika gruppträningar. Fast kan nog inte göra så mycket mer än att gymma fram till sommaren....Mina knän kommer seriöst bli starkare än världens starkaste knän.


nattas sko<3


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback