lina: Någon gång borde det vända, det gör det alltid.

Sitter nu här vid datorn och dricker världens godaste juice! seriöst, det kan inte finnas någon godare. Aja, det var lite randomfakta. Egentligen tänkte jag berätta att jag snart ska sova eftersom jag ska vara på skolan klockan 11 imorgon. Jag ska stå med lärarna och tvinga 9or att börja på Idrott och Hälsa programet nästa år, medans resten av klassen får hålla i någon fotbollstävling i gympan. Jag HATAR att vara skadad. Men så äre ibland. Jag får göra det bästa av situationen, och hoppas på att någon jag känner kommer och lyssnar på mitt prat.

http://lbhs.blogg.se (min emoblogg om korsbandsskadan)


Börja på Idrott och Hälsa programmet, och du kanske får en sån här fin vattenflaska!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback