olivia: it has changed and there's no changing back incoming

Det verkar som att jag idag fick igen den uteblivna sociala biten från i lördags, då jag egentligen bara hade kontakt med min familj. Dagen började med att jag vaknade upp till Matildas vackra nuna. Vi for till skolan och stannade där till ca kvart i fem. Hade ingen lärare så istället för superseriöst skolarbete hade vi musikquiz och bänkpresstävling.

Efter maten for jag till bbyn där vi tittade på när Olzy spelade cod, hade kuddkrig och såg Jersey shore. Ganska ostandard dag om jag får säga det själv.

Nu borde jag verkligen sova. Det är verkligen så att varje morgon tänker man att man måste lägga sig tidigt. Varje kväll är man ändå vaken sent.

Eh.. Kommentaren 'you guys are weird' vi fick idag kanske stämmer ganska bra ändå.. Inga good looks till HÖGER (om ni läste innan jag ändrade - jag var väldigt trött igår) om man säger så:P

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback