olivia: only time will tell, time will turn and tell

Nä nu dansar grisar i taket! Ändra datum för stjärntecken? Tjoller säger jag bara! Föddes jungfru, dör jungfru. Inget förbannat lejon. FU och fan.

Annars har dagen flutit på ganska bra. Hade typ fritt på innebandyn, tror att jag bannemig ska börja använda min nya klubba! Lär jag mig bara sikta med den så går skotten jäkligt bra. Fick också jättegod lunch och hade sedan fritt arbete på eftermiddagen. Dock kommer dagen sluta dåligt med att jag går och lägger mig way to late, träningen slutar 10.

Eftersom jag inte har några roliga bilder att bjuda på får det bli en bra låt istället:


BRA! BRA! BRA! BRA! BRA! Om ni inte redan har lyssnat sönder Anberlin eller nåt så kan ni också lyssna på dessa:
Paperthin hymn
The feel good drag
A day late

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback