olivia: remember the moment when it suddenly became clear, when I admitted to myself: it will never be the same again

Blivit ovanligt lite 'idag har jag, nu ska jag..'- inlägg på sistone, tycker ni inte? Men no worries dear friends, nu är det dags för ett!

Igår (på kramens dag, stor högtid i vår familj från och med nu) så lagade jag och Emma en trerättersmiddag till mormor och morfar, mamma och albin och dessutom fick vi ta del av kakan också. Blev faktiskt oväntat gott, riktigt nysligt måste jag få säga.

Men, till saken; gjorde pannacottan vi bjöd på på nyårs också. Den är så övermänskligt god att det finns inte!!!!! Den är seriöst helt galen, har förändrat mitt liv till nåt bättre. It's not replaceable, not forgetable, it's a can'tlivewithoutyouisar. Har redan fått pappa att lova att vi ska får bjuda honom på det också:$

Samlingen till matchen är 12.45 och innan dess ska jag, eh, hunnit klippa naglarna? Kommer säkert glömma..


Scary bild btw..


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback