olivia: so much to do and so much I need to say, will tomorrow be too late

Bra sak 1. En bra grej med att gå på en liten skola är att lärarna inte har så många elever att hålla reda på, och kan därför t.ex. smsa en om att man börjar halv 10 imorgon. Fick nyss ett sånt sms och det gjorde mig glad.

Bra sak 2. En annan sak som också gjorde mig glad är en hemlis. Hehe! Känner mig sneaky. Oh, ordens makt är underskattad.

Dåliga sak 1. Men en sak som inte gjorde eller gör mig glad är min dator. Använder skoldatorn nu igen eftersom min vanliga laggar! stängs av efter en stunds användande, SÅ störande. Vill verkligen inte att den ska dö helt, vi har så många fina minnen tillsammans. Plz not be broken!

Dålig sak 2. Hehe ljumsken gör så jag inte kunde vara med på gympan idag, träningen ikväll och ska också vila på träningen imorgon. Tur vi bara har en match i helgen, j18 mot Kågedalen. På måndag eller tisdag är det dock DMmatch, då blir det andra bullar!



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback