olivia: taking every chance, doing every dance, a word that doesn't exist is qance (I think?)

YOU WON'T REMEMBER ME
Vet ej vad jag snackar om. Ville ha er uppmärksamhet, vet dock inte vad jag ska ha den till. Har inget att skriva. Absolut INGET. Snart ska vi ut i kompisvädret och leka lite, eller iallafall gå. Hoppas på att vi ikväll slipper träffa såna vi träffade igår (pratar förstås inte de som trängdes i Olzys rum yesterday evening. Love u all).

Har tillbringat nästan hela dagen framför datorn, blev sur när jag förlora i bloons tower defence när det gick så bra. Upptäckte nyss att jag och Emma sitter i samma konstiga ställning (breda knän, vila armbågarna på knäna) och jag måste ta på mig sockar. Hejdå kompisar!

BTW så fick vi pappa att börja älska pannacotta. Its gonna rule the world someday:)

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback