olivia: they don't know you like I know you they don't know you at all

Har äntligen tagit mitt förnuft till fånga och bara tagit det lugnt en kväll som denna: en kväll före en (viktig) match. Det behövs faktiskt. Kändes som vädligt gamla tider, när jag var liten och man var hemma varje kväll varje helg. Konstigt det var. Aja, man glädjer någon iaf, dvspappa, Albin, Morran, killen jag var när jag spelade cod, gubben i lådan och domaren vi ska ha imorgon. Okej, bara några av dem var sanna, ni kanske kan gissa. Men förmodligen domaren vi kommer ha imorgon, eftersom om jag är trött orkar jag ju inte lika mycket, och orkar jag inte så spelar jag oschysst. The end.

 Now, come and TAKE ME AWAAAAAAAAAAAY. Skoja. Jag är glad för en sak som hände igår men också trött. Snygg =P funkar inte. Det här spårar. The feeling still remain. Eh, jag låter detta komma till ett avslut (som jag ska många gånger imorgon). Badji på alla er därute.


Jag 2009. Jag var allt annat än fajn. Fast många verkar tycka jag var mer fajn än jag är nu. Jag var Lo.oL. Vars tog den tröjan VÄGEN???? Observa att posen inte var seriös.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback