olivia: you know it takes two to carry us through, it's the moment of truth

Som vanligt blir det en sen kväll. Okej, ni andra tycker typ det är vanligt att lägga sig vid 12 eller 1 varje natt men det mina vänner, det skulle jag aldrig klara. Behöver sömn helt enkelt. 

Sitter på skoldatorn eftersom min vanliga håller på att svika mig genom att stänga av sig själv efter ett tag. Har därför inga bilder. Så får skriva tusen ord istället -.-' Tillbringade iallafall kvällen på träningen, 6 stycken yesyesyesyes! Blir typ yr av glädje, ett riktigt lyckorus. Eller.. Dessutom spelade vi fotboll, hade fys och jag fick ont i ljumsken. Ja, sträckningen jag fick när jag hoppade längdhopp i 5an började göra lite ont igen.. Ljumsken förföljer mig.


Ehhe, nu ska jag kolla riktigt långt bak i arkivet så får ni inte bara svarta krumelurer på vit bakrund!

Ah! Matilda och den lila traktorn i Storklinten!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback