olivia: something magical

Nyårs blev precis som jag ville. God mat, de mest awesome av människor, och ja.. typ ingen sömn. Eller rättare sagt, ingen sömn alls. Inte en blund fast jag till och med försökte. Egentligen kanske jag också borde skriva in 'hade riktigt roligt' eller något sådant men tycker inte det behövs. Med those people kan det inte bli tråkigt, helt enkelt.

Men vad hände då? Vem vet skulle man kunna säga, det senaste dryga dygnet har känts typ som ett helt år. Men, vid 6 så for vi mot Matilda och hennes hus i Bergsbyn. Där åt vi en mycket god middag, men efterrätten var särskilt utsökt (underbar pannacotta made by the awesome twp, ni kan ju gissa vilka?). Sedan drog vi på oss täckisarna och gick till Ursviken. Där börjar det bli luddigt, kommer inte ihåg allt jag gjorde och när det var, men före tolvslaget gjorde vi väl lite allt och ingenting. Random helt enkelt. Såg också hockeyn, GO SVERIGE! Alla hejade typ på Kanada "baraföratt".. ägda när Sverige vann! Tvingade sen ut alla när klockan började närma sig tolv (lättare sagt än gjort när vi var ca 15 pers, fast ok alla ville typ egentligen) och firade in det nya året med tre pommacflaskor och en raketlåda(?). Väl inne igen såg vi hockeyn och tjejerna (dvs jag emma och matilda) kokade korv åt alla. Frustrerande vad det dock när alla klagade på vårt sätt att koka korv? Tyst, vi kvinnor ska stå i köket och männen ska hålla sig utanför, vi vet vad vi gör (fick sen beröm för korven hehe). Efter det följde ett tag jag inte vet vad vi gjorde innan vi fastnade framför jurassic park, både 1an och 2an såg vi. Några went crazy och vi andra fick ta emot deras galna påhitt innan vi slutligen låg som döda i soffan. Tillslut pallrade vi oss hemåt genom skjuts av Matildas pappa. Punkt slut. End of story.

Okej, det är seriöst credz till alla som läser stycket ovanför, men det är också till för att jag ska komma ihåg! Kom på att jag tycker att det är rätt sorgligt att 2010 är över eftersom det har varit ett så bra år. Eller, det har hänt så sjukt awesome saker så jag kan knappt tro det själv. Borde verkligen göra en sammanfattning av året, men känner att nu är inte tidpunket för ett förvirrat inlägg om vad som varit så bra med 2010 eller en fåordig men bildrik sammanfattning. Jag är nämligen inne på min 26e vakna timme och är i desperat behov av sömn. Ska bara lägga in några bilder.. tog inte många (inser nu att jag hopplös som jag är inte har någon bild från 2011 ännu), får hoppas Emma kompletterar dem senare:

Snygga... (och om ni inte ser det, eller om ni ser det: hann med att färga håret igår också)


Vi blev väldigt glada och dansade en dans (vilket vi alltid gör.. (inser nu att jag använder parantes och ... väldigt mycket...))


Jag fick bära pommacen nästan hela vägen, det var dumt.
'
Det ser ju väldigt kul ut måste jag erkänna


Precis som på denna bild. Var ju förresten ett lan vi var på även om det kanske inte blev överdrivet mycket lanande för någon.


All people except moi! tror jag..

'
Igen! Allmänt dåliga och få bilder, I know men klandra mig inte.. mobilen låg långt borta...

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback