olivia: I don't wanna live to waste another day underneath the shadow of mistakes I've made

Har nyss kollat igenom Sunrise Avenues hemsida och läst bloggen. Skulle seriöst dö för att få se dem live. Senaste de spelade i Sverige var förresten 2007?!?!? Come on...... Förresten ska de snart släppa ett nytt album :'D

Känns skönt att vi är några av de få som har jullov idag också men imorgon är det tillbaka till verkligheten! Längtar inte men det är mest för att jag kommer avlida av trötthet. Om jag ens kommer upp i tid? Förmodligen inte. Har sovit alldeles för lite detta lov och det är ett faktum.

Men idag är ju en stor dag ändå: busskorten funkar igen!!! Kärlek. I lördags tror jag att jag slösade, vad kan det ha blivit, 55kr på buss? For ändå bara till bbyn men det var bara jag som hade peningar så jag fick paya de andras biljetter också. Värt förresten att de höjt priset från 10 till 11kr.


Fairytale gone bad
Ändå ett mästerverk

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback