olivia: some things are so worth fighting for

Har lite svårt att fokusera nu, men kan ge er några 'det har kanske ni inte visste om mig?':

  • Klättrade i många år och nu har jag börjat sakna det
    Så därför kanske jag och Emma ska göra  det nångång. Skulle vilja lösa ett typ terminskort eller något men då måste man vara medlem och allt shit. Men, saknar det galet mycket. Vill vara där på väggen igen!
  • Jag tycker mycket om att skriva
    Ja. Allt möjligt olika. Till och med dikter, det är faktiskt roligt. Men jag gör det aldrig förutom när vi får det i uppgift på skolan. Hemma känns det bara awkward och jag har ändå ingen diciplin. Men när vi skrev novellerna var det jättekul. Blev faktiskt till och med nöjd, skulle vilja läsa den igen. Kan faktiskt tycka det är roligt att skriva skolarbeten, typ uppsatser :$
  • Har faktiskt fått galet mycket bättre självförtroende
    Kan till och med erkänna att jag är bra på saker. T.ex innebandy. Eller att min novell blev ganska bra. Men jag bryr mig också mindre om vad andra tänker och jag bryr mig VERKLIGEN inte lika mycket om utseendet som jag gjorde förut. Dessutom är det lättare för mig att vara mig själv bland människor, nya som gamla. Om de inte tycker om mig som jag är behöver vi inte umgås heller, right?
  • Undrar ibland varför jag valde Idrott och hälsa
    Har alltid velat gå ett studieförberedande program, men valde ett yrkesförberedande. Har också alltid trott att jag skulle gå nåt typ skrivinriktat men icket. Tänkte nästan välja samhälls för att jag tycker om typ SO..(Det var innan jag upptäckte hur förbannat tråkigt samhälls verkade). Men jag misströstar inte, har the time of my life på skolan. Blivit intresserad av saker jag inte var intresserad av förut, och tycker ämnena vi har är intressanta och roliga.
  • Är förbannat konflikträdd
    Eller ja, inte typ diskussioner, det gillar jag. Men att bråka, på riktigt. Undviker det så mycket som möjligt. Särskilt om det är med någon jag verkligen inte vill förlora, vågar inte ta upp vissa saker för jag är rädd att vi ska börja bråka, att denne ska bli arg på mig. Vill aldrig att någon ska vara arg på mig, det är det värsta som finns.

 

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAH fattar inte att jag lägger ut denna (oseriösa) bild på mig. Lol *dör*


Kommentarer
Postat av: Nicklasemine

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2012-07-10 @ 08:47:21
URL: http://nicklasemine.blognd.com

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback