emma: dampigt inlägg, i know

Måste bara meddela att jag är SÅ JÄVLA AVUNDSJUK PÅ ALLA SOM SKA UT OCH ROA SIG I HELGEN PÅ PDOL/ÄR BORTRESTA / HAR ETT FÖR JÄVLA AWESOME LIV..
Mitt schema ser ut följande:

Ikväll
Klippa gräset
Duscha
Måla naglarna
Sova (tidigt!!!)

Imorgon
Stiga upp 0600
Jobba
Städa
Fara till mamma
Sova (tidigt!!!!)

Dvs. INTE NÅ JÄVLA ROLIGT ALLS
Förlåt mig Gud för min avundsjuka, men jag kan inte behärska den.. klarar knappt av att svara på Adams sms längre (han är hos sin mamma i Trosa med typ sina bezta venner i jävla 8 dagar och lever livet, som grädden på moset har dom självklart underbart väder och jag håller på att dö av saknad efter honom). Orkar inte med att alla har det bäst och jag städar toaletter på campingen. Punkt slut.

Dessutom hade vi planerat att fara på lulekalaset nästa vecka (=nåt att längta efter = man kan överleva) men då verkar det inte gå nåra jävla bussar.. fml på riktigt.... OrKAr InTE!!! OM NÅGON HAR NÅGOT ATT SÄGA SOM KAN LYSA UPP MIN TILLVARO, PLZ TELL ME SNABBT SOM FAN

Ni får ingen bild pga att jag vill avlida (eller möjligtvis byta liv med någon)

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback