emma: was it worth it in the end? NEJ VARFÖR KUNDE JAG BARA INTE HA FORTSATT TRÄNA

Hello.

Har nyss kirrat nåra mackor och ska snart cykla iväg till jobbet. Har så lite till liv just nu att jag knappt kan tro det. Gårkvällen spenderade jag med att städa mitt rum, NOGGRANNT. Dammtorkade golvlisterna, tvättade fönstren, städa balkongen, polerade (!!!) byrån. Osv.

Idag slutar jag halv 6 och kommer vara officiellt död, ska nog sedan städa mitt rum här hos mamma hehe. Kanske far och tränar också? Känner faktiskt taggen. Det här skkulle ju bli sommaren jag höll kondisen uppe! Tyvärr har jag inte tränat sen festivalen, och det är hemskare än hemskt. Seriöst ALLA kommer ha bättre kondition än mig när innebandyn börjar om:( Har ÅNGEEEEEEST

Aja. Måste fara till jobbet nu och städa 21 stugor och 9383 toaletter. Hejdo.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback