olivia: don't try to find me please don't you dare, just live in my memory you'll always be there

DONT YOU KNOW, MY HEART IS PUMPING OH ITS PUTTING UP A FIGHT AND IVE GOT THIS FEELING THAT EVERYTHINGS ALRIGHT, DONT YOU SEE IM NOT THE ONLY ONE FOR YOU BUT YOURE THE ONLY ONE FOR ME

Ja, sitter alltså och lyssnar på gamla låtar på min kära spellista naw, med fula lugna kärlekslåtar bla. Elton John finns representerad:)

LOVE LIFT US UP WHERE WE BELONG eller nånting. Tror jag håller på att bli sinnessjuk eller liknande. Galna sommarsjukan, får den varje år och blir den tardigaste av alla tard.! Bredvid mig ligger guinness rekordbok från 1989, där står det att spöken försvinner efter ca. 400 år, visste ni det?! Nä mycket får man lära sig här på caregangbloggen. Förövrigt sydde jag ett par shorts i 7an, har äntligen växt i dem och nästan ur dem hehe. De har tyvärr skitful gylf (STAVAS DET SÅ??) och har annars passformen av cykelbyxor med lite smala byxben. Testade också ett par gamla shorts från 8an, de var tightare än mig så jag tror jag skippar dem..


DÄR HAR VI DEM JU!! Fattar inte själv hur sjukt smala ben jag måste ha haft, tycker inte mina ben är tjocka nu men i jämförelse..  typ godzilla


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback