olivia: It seems that we're only chasing after the hopes and the dreams we had. We don't trust ourselves in the future so we linger on to the past

Såg Harryp ikväll, som väntat var den sjukt bra! Blev lite tårögd medan mina kompanjoner flänna som om vi skulle dö imorgon. Vidhåller dock vid att böckerna är både bättre och sorgligare än filmerna. Inga undantag.

Ska sova snart. Sov till drygt 12 idag men är ändå sjukt trött. Vet ej vad som har hänt. Ska nog avsluta det här nu, mina tankar snurrar runt som en swibbler sweeper = jag har svårt att koncentrera mig. Vi ses! Om ni har tur hehe

Kan förövrigt erkänna att kvällen var ganska mycket roligare än gårkvällen, som spenderades med att baka en tårta och spela monopol med pojkarna på bilden. (Ja, jag kallade just Emma en pojke). Fick också deja vu av vädret, random dandom

P.S!!!! Såg killen som vi såg på vitbergs för några år sen och som vi kallat Snygga Killen sen dess. Lika snygg fortfarande! Seriöst dreamy. Tyvärr var han med en tjej, skulle annars ha raggat stenhårt *enda singeln i sällskapet*


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback