emma: everyday can't be the best day of your life, but you can make everyday the best you can

Galna sanningar om mig:

- Grät till HarryP idag, och jag brukar aldrig gråta till filmer.
- Längtar lite till vintern. Galet men sant.
- Jag har två flätor. 
- Jag anser mig vara kristen, något jag kom underfund med på konfirmationen!
- Har aldrig gjort mig riktigt illa.
- Är ALLTID stressad.
- En av mina drömmar här i livet är att skriva en bok.
- Har jättesvårt att komma nära människor.
- Jag hatar luften inne på Max.
- Har en överdrivet stor ansvarskänsla.
- Min mobil har slutat lagga!!!!!
- Blir galen om jag inte gör något fysiskt (dvs är typ alltid galen)
- Är orolig inför framtiden.
- Jag älskar att läsa böcker.
- Har ALLTID alltid alltid hur stökigt som helst, vilket jag hatar
- Jag är 172 cm lång! En riktig bjässe.
- ÄR seriöst sämst i världen på att minnas namn.
- Är stolt blondin men tycker i ärlighetens namn att det är snyggare med mörkt hår.
- Tycker att Lady in Red fan är den romantiskaste låten i hela universum..
- Fast det är ändå Amazed - Lonestar som ska spelas på mitt bröllop.
- Det bestämde jag 08 :$ Och jag SKA gifta mig!
- Jag håller på att frysa ihjäl.
- Har ALDRIG blivit bra (eller ens ok (okej typ i sjuan)) på ett skolfoto, bara två år kvar att bevisa på..
- Den 2 september 09 skrev jag här på bloggen att jag var snygg sexig singel. Idag är jag inget av det vilket jag är galet nöjd med (en av sakerna iaf hehe)
- Önskar att jag hade lite mer personlighet!
- Håller på att bryta svanskotan, godnatt!



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback