emma: Say goodnight, we are dying, just hold on, I've blessed these shadows and tasted every one


I brist på egna bilder var jag tvungen att sno en.. Här är i alla fall jag och Matilda, otroligt fascinerad av att båda hade färgade strumpbyxor. Då bara måste man ta en bild ju! Gillar att det sitter fast ett litet chips på mitt knä! Love you gurlfriend<3<3<3<3

Den här kvällen har i alla fall bestått av den jääääävligaste träningen på länge och gräsklippning. Trodde seriöst inte jag skulle överleva träningen men på något sätt gjorde jag det. Troligtvis tack vare mitt mantra: två inandningar = jag klarar, två utandningar = det här. Började efter ett tag klinga lite falskt även i mina öron men jag lyckades då stapla i mål till slut. Att cykla till pappa sedan var bara grädden på moset:) 

Efter allt detta + duschning var klockan 00.00 och kändes inte så taggat att göra något då man knappt kan stå på benen ens. Ska nu lägga mig och läsa PrEdIkANtEn och vänta på svar från adam the catskie one=P (Var tvungen att skriva det lite roligt pga den enormt stora uttråkningsfaktorn den meningen hade).

Puss puss. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback