emma: Can I face the world without you? I don't know if I can

Hello!

Skolavslutning idag = dagen of doom = dagen man måste vara snygg på
Jag kommer fan vara snyggast i universum :PPPppPPpppPpp Trodde jag! Men tyvärr har en liten jävel lyckats bita mig i ansiktet. Fasen. Kommer dessutom svettas liter eftersom det REDAN är 20 grader ute. Helt galet.

Friluftsdagen igår var rolig men galet lökig och man var törstig 24/7. Tog sedan mitt första dopp i svenskt vatten för i år! Kvällen blev spårad, tror värmen hade stigit mig åt huvudet..
Jag (kan inte hålla mig för skratt)
Adam: Vad tänker du på?
Jag: En giraff. På en bänk.
?!?!?!?


Min förra klass på avslutningen i nian! Can you find me? Hoppas de! För den här bilden var typ den enda bilden jag inte såg helt utvecklingsstörd ut på.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback