emma: får jag presentera dig för någon, sa han som var någon av de andra

Jag säger bara en sak - OH MAU GAD, vad min dator laggar!!

Blir seriöst sjövild. Varför ska jag drabbas av detta?? För typ en vecka sedan funkade "Pärlan" utmärkt, men sedan dess måste jag ju ha fått 176 virus och 7 trojanska hästar i datorn. Facebook är det värsta jag har varit med om. Kan inte vara inne där EN ENDA SEKUND utan att det laggar, true story.

Förövrigt rullar livet på. Roliga kvällar och slappa dagar, typ. När jag vaknade upp hos Adam i morse hade jag ingen aning om var jag befann mig, vad klockan var, vilken dag det var eller att jag sov bredvid någon. Var helt enkelt galet afk. Sen jag kom hem från han har jag inte gjort någonting alls. Eller läst några böcker om det räknas? Senaste var ganska skum. Handlade om en kille som fick obegränsat med pengar i ett år och han började planera ett inbördeskrig i Finland.. 

Har också brottats med mitt samvete om att jag istället för att träna ligger hemma och äter. Finns ingen anledning till att inte göra det. Jag tycker det är galet skönt att träna, jag mår bättre, slipper må illa av mig själv och jag får nåt att göra. But still. Ingen träning. Jag förstår mig inte på mig själv.

Förlåt för ett kilometerlångt inlägg. Måste sova nu. Ska bara skriva rubrik, det roligaste av allt! Hehe, tardiga jag.. Kolla bara nedanstående bild. Jag kan förstå att Adam ser deprimerad ut.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback