olivia: I remember so long ago, see I felt the same way

Fyfan! Hatar på vädret. Drömmer mig tillbaka till skolavslutningsveckan, mmm 30 grader och sol skulle inte sitta helt fel i dessa mörka tider. Fast är inte idag typ ljusaste dagen på året? Tror jag hörde det på radion men kan vara ute och cykla.

Ut och cykla ska jag i alla fall strax, ska nämligen på kalas ikväll och då kan vi ju inte komma tomhänta. Men, vad ska man köpa till en tjej som fyller 17? SVÅRT. Tycker väl alla men pga det faktum att vi fyller 17 om.. drygt 2 månader så borde vi nog komma på något.

NU: hitta random bild att fylla det här meningslösa inlägget med (kände bara pressen att uppdatera då någon ändå läst det vi skrivit de senaste dagarna) och sedan hitta random kläder att klä min kropp med. Ska ej blotta mig idag:)

Mattan på hennes 17årsdag! Eller kvällen före den tror jag det var.. Äsch! Känns som igår hur som helst.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback