emma: wrong choice wrong way wrong voice wrong day. well okay, stop pray for change just live today you'll never be able to replay


Bilderna tjuvade jag av Lina!

SKÖÖÖ ÖÖÖ ÖÖÖÖ ÖÖÖ ÖÖÖÖ ÖÖÖ ÖÖ ÖÖÖÖ ÖÖÖ ÖÖ ÖÖN seger över Clemens idag, sista matchen för säsongen. Var lite skitsnack från dom efter förra gången vi möttes (och vann) eftersom vi hade tagit in divsion1-are. Typ att vi inte dög utan dem osvosv. Ha-ha säger jag bara, nu har dom inget att skylla på! Började lite onödigt i första perioden med att låta dem göra 3 mål, men ja. Lite spännande måste det ju vara? Vi vann iaf med 4-3 och jag är grymt nöjd!

Att aik gick vidare till semi har ju inte gjort dagen sämre precis. Ikväll ska jag typ läsa Twilight:$ Haha, i vintras hade jag 10 000 jag ville göra men aldrig hann. Nu har jag all tid i hela världen men ingenting att göra. Life is unfair.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback