olivia: hehu wake me from this dream

Jag har ont i halsen och är lite halvförkyld. VAAAAAAArför nu? På praoen som jag inte vill (och typ inte kan, vet ej hur jag ska göra hehe) ta ledigt från. Och nästan vecka sportlov då vi ska till fjällen. Verkligen roligt. Och vänta! Glömde den superviktiga matchen i Övik på lördag. Verkligen jätteviktig.

Måste sova, är så trött. Men måste först lyssna lite mer på min ultimata före sovning-spellista. Just nu spelas September men jag vill lyssna på Don't go. Igen.. Ja! Nu satte jag på den igen. Ljuva toner, ren njutning. 'Dont go i cant do this on my own Dont go i cant do this on my own Save me from the ones that haunt me in the night I cant live with myself so stay with me tonight'


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback