olivia: it's like you're standing on a road with a silence within you, hating what is left still hold on too

Måste bara komma med en glad nyhet! Sunrise avenue har släppt en ny singel! Yeah right, som om nån där ute bryr sig..

Tror jag snart ska rycka upp mig och göra nåt vettigt (dvs städa mitt rum I think, kanske klä på mig, borsta tänderna) men först ska jag leta lite ny musik. Det är så roligt att leta ny musik tycker jag. Nästan lika roligt som att lyssna på gammal musik. Lyssnade nyss på en låt av Nomy, den påminde jättemycket om sommaren. Längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åh nu började Through glass - Stone sour, också den påminner jättemycket om den underbara tiden på året som kallas sommar:')


Kommentarer
Postat av: matilda

-__-

2011-03-13 @ 17:23:56

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback