olivia: no one ever said that life was fair and I'm not saying that it should be. so knowing that you are where you want to be and I'm not comes as no surprise

OMg älskar de nya låtarna på min spellista. Kan inte gå och lägga mig för jag vill lyssna på dem alla♥ Än så länge har jag några favoriter:
Anywhere but here - Mayday parade
Congratulations, I hate you - Alesana (älskar screamet i början)
Save me from me - Amber pacific
Those we leave behind - I am ghost

Jaja! Nu ska jag sluta tjata om musik, typ det enda jag har skrivit om idag. Men har seriöst inget annat att skriva.. Filmen var som sagt duglig. Dock höll jag både på att gråta, skratta och skrika vid olika tillfällen, så den var ganska varierande.

Vi gjorde KAOZ med bion.. spillde lite dricka på golvet, den spruta:(

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback