olivia: there is more to this I know

Sitter i vardagsrummet och har minilan.. MED ALBIN! Inte standard. Fåglar har lämnat boet så nu är det bara jag och han kvar. Har godis där uppe, är sugen men vill inte dela med mig så jag hämtar det inte. Känner mig lite snål och dum.

Igår for jag till Oliver, och eftersom jag knappt orkade röra mig ur fläcken blev det så att jag stannade där. Tyvärr fattade inte han att väckaren ringde så vi hann inte äta frukost. Nice.. hoppar annars ALDRIG över frukosten, vanligtvis tar det en halvtimme för mig att äta klart.

Snygg
Har också hjälpt han med läxan. Skriva 4or, 5or och 6or. Oh, those were the days of our lives.

Monstertrappan ¨på praoen!!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback