emma: det var så galet dammigt under soffan

Hello!

Har just ätit en hamburgare. Kommer ni ihåg när Olivia gjorde ett facebook-test och hon blev en hamburgare? Det gör i alla fall jag. Det är därför jag älskar hamburgare så mycket♥

Ska snart på LÖPTRÄNING, oherre gud vad jobbigt det kommer bli. Jag har aldrig varit bra på att löpa, jogga, springa osv och det kommer bli särskilt jobbigt nu när man inte tränat på ett par veckor men alla andra har det så nivån ligger pretty high.. Ska i alla fall bli galet skönt att träna igen även om jag snarare rullar fram än springer!

Idag har vi möblerat om i mitt och Olivias gemensamma rum (inte våra sovrum dvs). Det blev hyffsat, lite tomt på ena sidan dock.. Men man kan ju som sagt inte få allt. Sen har jag läst en galet bra bok och ätit väldigt mycket. Yes? You understand? Imorgon är det FRIDAY!


Dabeast och Pappsan i Turkiet, känns som IGÅR 

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback