emma: you are everything you say, everything you do, every word, every move

Tjenatjena!

Idag har varit sämsta jävla dagen på evigheter, får bara dagar ibland då jag inte orkar nåt och haatar mig själv. Började då med nationellt prov i engelska och allt utom mvg är failure för min del. Tyvärr så har jag såna här dagar inprogramerat att förstöra så mycket för mig själv som möjligt, så det gick så att sig åt helvete. Skrev ungefär en sida och det handlade om hur mycket jag hatar världen, i stora drag. Blev ännu mer emo efteråt, var på helt galet dåligt humör, ville bara grina..

Fortsatte dagen med gympa, TROR NI JAG VAR TAGGAD ELLER??? Not. Inte så konstigt gick allt dåligt, hata mig själv = säääämst självförtroende = ingenting funkar. For sen till stan på handledarutbildning på körskolan, bannemig det tråkigaste jag har varit med om, åh är på SÅ DÅLIGT HUMÖR...

Imorgon har vi BIPtest på förmiddagen och lediga på eftermiddagen, tror inte jag ska dit överhuvudtaget.. Har redan sprungit BIP 2 gånger i år, och känner mig verkligen inte i form fysiskt eller psykiskt för att göra det så. HAHa låter så emo nu men


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback