olivia: det menade var aldrig menat men det vet man tyvärr aldrig

Idag har det hänt två helt otroliga saker.
1. Jag dog inte på löpträningen (dock sa de som var med förra veckan att det var 10 gånger jobbigare då, längtar inte till nästa)
2. Körde bil!

Ja herregud vilken dag det har varit. Jag var en kung bakom ratten, fråga bara mamma. Eller killen vi mötte på fyrhjuling, hans min (eller såg inte pga hans hjälm men jag antar) var priceless när han såg oss swischa fram på maxis parkering i 4km/h.

Förövrigt kan jag inte förstå att det är sommar nu. Snart juni ftw! Åh, kommer ihåg förra maj som om det vore igår. Och sommaren! Det var seriöst nyss, förstår inte hur det har kunnat gå så fort. Lite sorgligt känns det att det redan gått ett år, MEN! Life's awesome så jag klagar inte. Verkligen inte.

Bjuder på en bild från Turkiet. På moi, såklart! Saknar typ att kunna franska.. Mina kunskaper har försvunnit oroväckande fort.

SJukt snygg förövrigt

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback