olivia: I'll be fine you'll be fine this moment seems so long this moment seems so lost

IDAG ÄR DAGEN KOMMEN
Ja. Idag ska vi lämna tillbaka skoldatorerna ;'(. Förvänta er inte mycket uppdatering från min sida eftersom jag nu kommer vara tvungen att använda min laggdator. Tur iallafall att det är sommar så jag kan spendera dagarna med annat, men ändå. Plz take me far far away?

Fundrar på vad jag ska göra nu egentligen. Drygt en timme kvar tills vi ska fara till skolan.

Härligt.. Har förövrigt redan typ glömt att vi varit i Turkiet. Det är iallafall så för mig att direkt man landar i Sverige känns det helt orealistiskt att man varit någon annanstans. Men nu har ju värmen kommit tillbaka hit, nästan 20 grader idag! Kan inte misströsta.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback